onsdag den 23. september 2015

Hej alle sammen



Mit navn er Ditte og jeg er en udadvendt og smilende pige, som bor i Aalborg sammen med min dejlige kæreste. Jeg blev færdiguddannet som ergoterapeut i år 2015 og arbejder nu på bosteder Cassiopeia i Dronninglund. Jeg elsker at være kreativ, hvilket min hverdag bærer meget præg af, både i min fritid og på min arbejdsplads.


Jeg valgte at oprette en blog, fordi jeg længe har gået med lysten til at dele mine kreative påfund. Jeg finder ofte min inspiration fra kreative blogs og tænkte jeg måske kunne bidrage med det samme 🐧


Denne blog vil blive bombarderet af alle mine kreative påfund, mine inspirationskilder, hækling, gode opskrifter og tips og tricks som jeg falder over hen af vejen.


Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang og håber i vil følge med ❤❤❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar