søndag den 8. januar 2017

Hæklet sangkuffert


Min mor er dagplejemor og i år til jul, tænkte jeg, at jeg skulle hækle noget som både min mor og hendes dagplejebørn kunne få noget ud af. Jeg havde set mange eksempler på disse kufferter på instagram og pinterest, og jeg syntes bare de var så søde. Derfor blev hurtigt besluttet at dette skulle være mit næste projekt.

Jeg fandt en masse gode børnesange og derefter gik den store opskrift jagt i gang. Jeg fandt en masse gode opskrifter og har derfor valgt at lave denne oversigt, over de opskrifter som jeg valgte at benytte, hvis andre skulle have lyst til at give sig i kast med et lignende projekt.

Se min Kjole (Hæklet i rød, blå, grøn, gul, sort, hvid og regnbuefarvet) 

Mariehønen evigglad (Hækleopskrift: Mariehøne fra bogen ”Hæklede dyr”)

Jens Petersens ko (Hækleopskrift: Ko fra bogen ”Hæklede dyr”)





Den lille frække Frederik / Oles nye autobil (Denne er ikke færdig til min sangkuffert endnu)

Der bor en bager (Denne er ikke færdig til min sangkuffert endnu)






·      Æblemand (Hækleopskrift: hæklet æble fra bogen ”hæklet frugt og grønt") 


Jeg håber i har nydt at læse med ❤



4 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Jeg vil hører om du ved målene på din bus? Til sangkufferet.
    Mvh Heidi

    SvarSlet
  2. Det er sådan en fin sangkuffert. Jeg er selv igang med at lave en :)
    Hvordan har du lavet vingerne til anden? ��

    SvarSlet
  3. Sælger du sådan en samgkuffert ?
    Jeg søger sådan en

    SvarSlet
  4. Sælger du sådan en samgkuffert ?
    Jeg søger sådan en

    Svar

    SvarSlet