tirsdag den 10. januar 2017

Sæbeboblebilleder

På mit arbejde har vi et helhedstilbud, hvor vi ofte laver kreativ aktiviteter med beboerne. Vi gav os forleden dag i kast med sæbeboblebilleder. Jeg fandt inspirationen hertil hos bloggen Den kreative sky, som havde lavet en super fin vejledning.

Vi blandede forskellige farver maling med sæbeboblevand, og gik ellers igang med at puste en masse bobler. Vi fik lavet nogle super flotte billeder og det var super nemt. Da malingen godt kan sprøjte lidt når man puster ned i kopperne, vil jeg anbefale et forklæde og en dug til bordet.

Jeg vil helt sikkert prøve at lave dette igen hjemme i lejligheden, og bruge de flotte resultater til kort til gaver eller sætte i rammer til flotte billeder.

Her er billeder af vores flotte resultater 




Jeg håber i har nydt at læse med ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar